lördag 16 februari 2008

Att göra eller inte göra, det är frågan!

Mamma tycker att jag ska prata med henne och det tycker Jillian också, men jag vet inte? Jag är inte säker på att hon är beredd att lyssna. Hon är inte medveten om vad hon gör. Om jag pratar om det och hon inte förstår så kommer det att sluta med bråk, och jag vill inte ha bråk. Eftersom att det bara är jag och hon på lektionerna skulle alla lägga märke till att vi bråkat och snoka. Jag tror inte att någon skulle välja sida, för det finns ingen tydlig sida att välja, men jag vill inte ha dem inblandade i allt, speciellt inte eftersom jag annars inte är intressant.

Så, nu var det slut på dystra funderingar! Jag ska gå och göra ett halsband till Jayes födelsedag, och det har hon ingen aning om för hon kan inte svenska :P

Inga kommentarer: