lördag 16 juli 2011

*Censored*

Alltså jag gick in på bloggen tidigare, men lyckades hindra mig själv... För et tag iaf. Men nu behöver jag "vent" litegrann, så bear with me. Eller, ännu bättre, LÄS INTE DET HÄR!! Jag kommer ändå att ta bort inlägget förr eller senare.
JAG ÄR SÅ JÄVLA LEDS PÅ TJEJHORMONER!!!! Tidigare har jag inte märkt lika mycket hur jag har något mer än lite PMS, vilket kan bero på två orsaker. A: Jag bor återigen med min familj, och humörsvängningar tenderar att bli mer märkbara när det finns andra människor i närheten. B: Jag har börjat att på allvar hålla koll på min menscykel (låter hemskt, finns det ett bätre ord?) efter att jag upptäckte en app till min android som fungerar superbra till detta, och därför lägger märke till saker.
Symptomen jag har idag: Jag är nästan gråtfärdig, är ledsen och trött (utmattad-trött inte behöver-sova-trött), vill vara ifred och inkluderad i det de andra hålelr på med på samma gång.
Mina tidigare symptom: Gick omkring en dag och var konstant förbannad, vilket inte hjälps av att ha min far i huset. Höll på att dö för att jag var så sockersugen. Flera dagar i rad. Hur mycket choklad har jag tryckt i mig under loppet på kanske en 3-4 dagar? Ingen kommentar.

Inga kommentarer: