lördag 15 mars 2008

50 sanningar om mig!

Hellre sent än aldrig! Här är 50 sanningar om mig (och tro det eller ej men allt är sant...)

1. Jag har jättedåligt självförtroende även fast jag aldrig visar det.
2. Jag hatar att prata i telefon med folk jag inte känner.
3. Jag har jättesvårt att helt lita på folk.
4. Jag kan inte gråta för mig själv...
5. ...istället gråter jag till filmer.
6. Jag ljuger aldrig...
7. ...men det händer att jag manipulerar folk.
8. Jag sover på nätterna.
9. Jag pluggar aldrig till prov även fast alla tycks tro att jag gör det.
10. Jag har jättedåligt namn och ansiktsminne.
11. Jag älskar att åka bil, flyg och tåg.
12. Jag har en halvbror som jag aldrig träffat och aldrig tänker på...
13. ...vilket ger mig dåligt samvete ibland.
14. Jag måste alltid pröva nya saker när jag lagar mat...
15. ...vilket leder till att min mat ibland blir toppenbra och ibland superäcklig.
16. Det händer att jag sjunger i duschen ;)
17. Jag reser hellre till Irland än Cypern...
18. ...och besöker hellre gamla ruiner och storstäder än turistorter med sandstränder.
19. Jag har aldrig rökt...
20. ...men snusat en gång när jag var 7.
21. Jag har druckit ett par gånger...
22. ...men aldrig blivit så full att jag fått minnesluckor eller kräkts.
23. Jag har 41 halsband som jag gjort i mitt rum.
24. Och 34 armband.
25. Och 43 par örhängen.
26. Och en brosch.
27. Jag tycker inte om att sporta vanliga sporter...
28. ...men jag älskar hinderbanor uppe i träd...
29. ...och jag vill pröva på fallskärmshoppning, dykning och bungyjump.
30. Jag står aldrig på en sida i en konflikt...
31. ...jag står alltid i mitten.
32. Jag tar för stor hänsyn till andra...
33. ...och säger oftast vad de behöver höra istället för vad jag tycker.
34. Jag har system för alla småsaker, dokument, favoriter, filer osv...
35. ...för att jag hatar att inte kunna hitta vad jag letar efter.
36. Jag har haft dubbelsidig lunginflammation...
37. ...och opererat bort halsmandlarna.
38. Jag gillar inte serier som Men in trees och OC...
39. ...men jag gillar Heroes, Bones, Miami Ink och Fab 5.
40. Jag älskar prydnadssaker...
41. ...så mitt rum ser nästan ut som en utställning.
42. Jag hade hellre levt för 500 år sedan än 500 år längre fram i tiden.
43. Jag tror att det finns något bortom döden...
44. ...men jag tror inte på religion.
45. Jag tycker att det är roligare att prata på engelska än svenska.
46. Jag hamstrar upp mig på saker...
47. ...som jag sedan har jättesvårt att göra mig av med.
48. Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med när jag slutar skolan.
49. Jag ska flytta till Boden efter sommaren...
50. ...och jag längtar!

Jag utmanar alla som läser det här och känner sig manade! :)

Inga kommentarer: