lördag 26 november 2011

OCH så får han för sig att jag och Sanna ska hålla upp (film)duken mot taket! Har du någon aning om hur mycket den väger?!? Jovisst, men man försöker väl och halvt om halvt skriker och frustar och stönar när man försöker hålla upp den förjävliga tingesten mot taket som bara glider runt så att man inte kan hålla den på plats genom att trycka hårt uppåt och låsa armen, utan måste hålla med böjda armar så att han kan ta god tid på sig med att borra fast fanskapet. OCH SEDAN BLIR HAN FÖRBANNAD NÄR MAN INTE ORKAR HÅLLA UPP DEN IGEN SÅ ATT HAN FÅR FLYTTA PÅ DEN??!!?!?!? Hur jävla muskelmassad tror han att man är?!? Alltså jag har så jävla ont i ryggen och är så flyförbannat rasande så jag vet inte vad jag ska göra.


Nämnde jag att han pratade om att "nu är det faktiskt så att man får ta och försöka"! Försöka, my ass, om det är så jävla tungt att jag håller på att börja grina, då räknar jag det som att jag "försöker".

Inga kommentarer: