lördag 6 december 2008

*Trumvirvel*

Jag vet att det har tagit ganska lång tid för att få till den nya bloggdesignen, men det har nog mest varit för att jag varit lat och inte orkat sätta igång med det hela. Nå ja, nu är det i alla fall klart. *trumvirvel*
Bloggdesign 4.0 (hur i hela-, har jag verkligen haft så många bloggdesigner?!) döpes härmed till "Under Vatten" därför att det verkar lämpligt. Gissa varför om ni kan! Kommentera gärna med ris och ros eller om ni hittar någon bugg som jag har missat!

Förresten, finn ett fel! Är det någon som kan komma på vad jag har ändrat från den ursprungliga vinnarbannern till den nya?
(gamla finns här)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du har lagt till moln, eller vad man ska kalla det:)

Angelica sa...

Moln? Menar du fiskarna, eller? För de var där från början, de bara doldes lite mer av bokstäverna. :)

Marika sa...

Den är spegelvänd nu för tiden! Aha! Jag märkte det på en gång. *stolt* ;)