onsdag 28 maj 2008

Ever had a bad hairday?

My day is as bad as it can get.
Idag har vi matteprov, svenskaprov, löptest och besök av en utbytesstudent. Det låter väl som en skoldag man inte borde missa.
Synd att jag gör det. För att jag är förkyld. Igen. Men denna gång är det iaf. inte bara jag, har fått det av hela familjen som faktiskt är hemma och sitter i soffan och snyter sig. Typ. Huvudvärk, feber, ont i halsen och gud vet vad. Blä för idag. Jag ville ju höra på den där "aussien". Blä igen för jag blir tvungrn att göra löptestet ensam också (eftersom att alla andra gör det idag). Och sist av allt, blä för min huvudvärk.
Men jag får hoppas på att det blir bättre så jag kan fara på u-rådet ändå. Vill inte missa de här sista mötena innan sommaren för jag kommer ju inte tillbaka efter hösten (jo kanske på besök då och då men det är inte samma sak).

Inga kommentarer: