fredag 1 augusti 2008

Mina Favoriter - Smycketillverkning & bra att ha länkar

Just nu håller jag inte på så mycket med smycketillverkningen, men jag behåller ändå länkarna jag har om ämnet. Tänk om jag får lust att börja igen och har glömt alla mina bra länkar? Jag börjar tro att jag är beroende av länkar, jag har tom svårt att slänga vissa. De kan ju vara "bra att ha". Exempel på bra-att-ha-länkar är Så kryptrerar du msn, Discover Ireland, Kändisars födelsedagar, Skaffa en shoutbox och då har jag ändå lagt de flesta av mina underligaste favoriter under fliken "research", vilken innehåller bl a ebibliotek, fabeldjur och kinesiska tecken! Nåja, tillbaka till smycketillverkningen, här är ett par länkar.

teardevil.se - Pärlshoppen jag oftast handlar från.

designshop. se/smyckekurs - Jättebra information om att ha en smyckekurs

HJBSR - En engelsk sida med allt om att tjäna på sin smycketillverkning. Display, packning, visningar m.m.

Makramé - Att knyta allt från vänskapsband till hängmattor.

Pärldjur - Mallar för att pärla djur, förklaringarna är på franska men illustrationerna är så pass bra att man kan gå bara efter dem.

Löpknut - Hur man gör en löpknut helt enkelt.

Inga kommentarer: