lördag 23 augusti 2008

Heaven

Gissa var jag är? Jag är i min fina etta komplett utrustad med pyttekök och illaluktande toalett. I'm in heaven!
I torsdags var vi på ikea, i fredags städade mamma medan jag och pappa satte ihop möbler och idag har vi storhandlat basvaror och packat upp kartonger. Låter så där lagom trist för det är egentligen bara fakta. Fakta är att jag sitter här och knapprar fakta på min laptop (från hp faktiskt, hittade en toshiba som de inte hade och en acer som tagit slut så det blev en hp och oops där slank ett fakta till in). Dessa få faktum kan inte beskriva hur jag känner mig nu. Jag är så glad så det är inte sant. Och urtrött fast klockan inte ens är halv elva.
Större rapport kommer imorgon, om jag hinner. Det finns så mycket att göra!

2 kommentarer:

Robert W sa...

När du blir gammal och berättar för barnbarnen hur det var "på den gamla goda tiden", då vet du ju redan nu vad du kommer att säga:

"Det ska ni veta, ungdomar, att när jag var i er ålder, då fick jag bo i en etta med ett pyttelitet kök och en illaluktande toalett. Men tror ni att jag klagade? Inte då. Det var rena himmelriket! Dagens ungdom är så bortskämd!"

Angelica sa...

Åh nej, så skulle jag aldrig säga till de stackars ungdomarna! ... eller jo, kanske. Om jag får stå ut med sådant borde väl de också få sin del?