onsdag 27 augusti 2008

Få saker gjorda..

Idag har saker lugnat ned sig lite grann och jag har hunnit med en massa. Flyttat om grejer i köket så att jag hittar dem, packat upp så att jag blev av med två flyttkartonger och surfat lite. Det förutom att laga mat och diska efter mig och allt sådant som tar en himla tid när man är ovan. Jag funderar fortfarande över min nya "story", ska nog läsa in mig lite på indisk och kinesisk religion innan jag börjar skriva. Kanske slänga in lite ströläsning om annat också för att få inspiration till min nya kultur.

Sedan kan jag tillägga för alla som undrar attt jag har inte bara skrivit och flyttat hela sommaren (vilket man kan tro av mina blogginlägg). Jag har bland annat varit på Kirunafestivalen, Pdol och Noliamässan. Gjort en massa annat som jag bara inte skrivit om för att jag inte haft tillgång till bloggen då.

Inga kommentarer: