onsdag 5 november 2008

Gästbanner! (är det ett ord?)

Som ni kanske ser har jag en ny banner, dock är den bara tillfällig. Det är Peter (Realmenscrapp) som tittade in hit och såg att jag planerade att byta banner så han gjorde en till mig! Visst är den fin?
Men i alla fall, jag tänkte att den han gjort får hänga där uppe tills min omröstning är avslutad.
Apropå det så har jag inte satt någon deadline för omröstningen, oops.. Men eftersom att jag nu har en så fin gästbanner vill jag ju behålla den ett tag så jag sätter deadlinen till den femtonde, kanske? Jo, den femtonde får det bli.

Sedan så kan ni ju titta in på Peters blogg också. Han fotar grymt snygga bilder och har just nu en bra tutorial för photoshop i bloggen.

1 kommentar:

Parallellen sa...

Undrar om det inte är den finaste av dem alla.