söndag 20 september 2009

Åsnesparkar

Jag känner att jag varit väldigt seg hela helgen, fast när jag tänker efter började jag nog att sega redan innan skolan började. Är för lat för att göra läxor, laga mat, städa, tvätta, gå utanför lgnheten öht. osv.
Jag har så många saker jag tänker att jag vill göra, fortsätta skriva på hubpages, starta upp skrivandet om Acatia igen (och är det inte sorgligt att jag fick debattera med mig ett bra tag om hur det är jag stavar hennes namn egentligen?), börja med renskrivningshäften för historia och matte, räkna hemma matte för att jag är så efter, prata med folk och allt det där som normala människor gör.
Men jag känner mig inte så normal. Har inte ens orkat skriva ordentliga debattinlägg, mitt längsta blev väl runt 150 ord eller något sådant? Jag har inte skrivit om Det Bedrövliga Stockholmswhatever, Anna Odell samhällskritiker..
Jag upptäckte för helvete inte att Blogge Bloggelito - så politiskt liberal man kan bli - gett upp sin blogg förrän idag, nästan två veckor senare!
Det är ungefär lika allvarligt som att missa att Obama är USAs president, gott folk.
Jag funderar lite på om jag blivit höstdeprimerad, fast det började ju redan innan hösten?
Nej, nu ska jag sluta fundera och försöka göra något istället!

Inga kommentarer: