fredag 4 september 2009

Lillan, din förrädare

Jag vet att du läser det här! Har du någonsin hört om karma? Förr eller senare får alla lärare vad de förtjänar. F.ö. så ska inte jag följa med på husvagnssemester nästa sommar..

För er alla andra: Gissa vad jag kommer att skriva nu? Att jag inte haft tid att skriva, så klart. Skolan har nu börjat och jag är officiell IB-elev. Rätt så läskigt, tycker jag. För övrigt så har vi fått en ny engelskalärare, vilket är mycket uppskattat och Ola har tagit tillbaka sin rättmätiga post vilket är än mer uppskattat.
Att skriva mer om USA-resan har det heller inte blivit tal om, men jag ska till Lule och träffa Odd Fellows imorgon så det kommer i alla fall att bli av! Jag ska bara göra klart pp-presentationen som jag ska ha först...

Sedan har jag en mycket viktigt fråga jag sitter och funderar på. Jag vill ha psykologi och franska precis lika mycket, men att ha båda skulle vara väldigt, väldigt jobbigt. Ute i arbetslivet, vad är det bäst att kunna, Franska eller psykologi? Jag kan tillägga att svenska psykologi A-kursen har jag redan gått. Vad ska jag välja; franska, psykologi eller både och?

Inga kommentarer: