söndag 27 september 2009

Sänka skepp

Det känns som att jag har ett berg med saker att göra.
Det hjälper inte ens att skriva en lista för den är så lång att det blir deprimerande.
Inte blir det bättre av att jag har sådan lust att gå en grundkurs i fonder och aktier.
Den kursen får jag ge upp, för det är omöjligt att jag hinner.
Jag borde maila folk hit och dit, men det blir inte heller klart.
Det enda som är bra är att jag har åtminstonde 30 färdiga CAStimmar och minst 10 till på g.
Men det finns så mycket mer jag borde hålla på med, men som jag inte finner tiden till.
Och när jag väl har en liten gnutta tid till övers så sover jag bort den.
Jag börjar (och säger det inet något om mig att jag skrev burgar och inte upptäckte det förrän jag läste igenom inlägget en sista gång?, men iaf: jag börjar) tro att jag sätter för höga krav på mig själv.

Men jag kan inte sänka kraven heller, jag vill inte göra något halvdant, inte lämna in ett arbete som inte är bra nog, inte skita i att renskriva anteckningar som behöver renskrivas och inte låta bli att umgås med folk heller.

Sedan påverkar det ju mitt humör litegrann att lägenheten ser ut som fan vet vad. Inte ens jag skulle kunna ta hit folk med lägenheten i detta skick.

Inga kommentarer: