onsdag 9 september 2009

Att Göra

Skolan
[] Gör biologi första kapitlet (till fredag)
[] Angela's ashes (till fredag)
[] Läs på matten (till måndag)
[] Läs på franskan (fri)
[] Köp anteckningsblock till ToK, Franska, Psykologi
[] Köp mappar till alla ämnen
[] Läsa, skriva under, lämna in jag-går-IB-pappret
[] Maila Boel om usagrej

Hemma
[] Städa toaletten
[] Diska
[] Dammsuga hallen
[] Rensa frysen

Övrigt
[] Gör usarapport (kritik mm.)
[] Maila Lina Johansson

Inte måste
[] Noppra ögonbrynen
[] Köpa nya klistermärken till rubikskuben
[] Maila miginailart
[] Organisera skrivbordet så att jag kan sitta där för en gångs skull

EXTRA VIKTIGT
[] Bekämpa förkylningen så jag inte blir sjuk igen



Har jag tid för dig? Jamen, visst! Det är klart att jag har tid, skriv på här i kalendern, nästa tid är veckan innan jul...

Inga kommentarer: