tisdag 31 mars 2009

Posten...


Everybody knows that the UN exists, but not as many knows what they’re doing. If you ask some random people what the UN does their answers would be something like; “they work for peace”, “they do nothing but sit on their bums looking important and wasting money” and “umm.. I guess they, like, send money to poor people and stuff?”.
But what they really do is so much more.
Det är alltså början på min FN-uppsats. Resten finns här.

Sedan har jag nu fått ett formulär på posten som jag ska fylla i. Det var adresserat till Angelika Landströn. Finn fem fel! (Fast det blir nog ganska svårt då det bara var 2)
Det här börjar verkligen kännas på riktigt med papper att fylla i och allt. Jag kan inte riktigt förstå att det var jag som vann den där uppsatstävlingen och ska få åka till USA i sommar. Den 4 Juli blir det av. Oh my god! Wow.

Inga kommentarer: