torsdag 5 mars 2009

Empty-hearted rabbit-suckers

Thou brazen sour-faced pumpion! Thou bawdy rug-headed hedge-pig!
Thou dissembling dog-hearted whey-face! Thou mangled empty-hearted rabbit-sucker!
May all blog portals forever more be gagged and sown on to bags of their own shit and sunk to the bottom of the ocean so deep down the only thing they can see is their freaking shitty-faced layouts and stupid ass-licking, non-working gadgets.

Arg? Jag? Har ingen aning om vem du menar. Skulle bara ta en snabbtitt och ändra på layouten på våran klassblogg , vilket slutade med att jag deletade min egna EJ SÄKERHETSKOPIERADE bloggdesign.
Tur som var hade jag kvar min testblogg där jag först lade ut bloggdesignen så jag har kvar den minus finslipningarna. Egentligen borde jag väl inte gnälla på blogger, men jag gör det bara för att det inte finns någon som helst tillfredställelse i att tänka att allt det där är mitt fel.
Nu ska jag sitta och försöka finslipa tillbaka det som det var hela natten igenom, sedan ska jag sova och hålla mig så långt bort från datorer jag bara kan. Så då vet ni det, ifall jag befinner mig off-line i ett par år.

Inga kommentarer: