tisdag 30 juni 2009

Ett meningslöst inlägg

Nu har jag sovit ut och ätit ordentligt och energinivån har stigit något. Nu ska jag göra allt som jag skulle ha gjort igår.
Och vad tråkigt det låter! Tycker egentligen inte om bloggar där folk bara skriver vad de gör hela tiden, och ändå gör jag det själv. Det kan nog ha något att göra med att jag saknar att skriva.
Om jag inte hade pausat romanskrivandet så hade jag varit klar nu enligt mina beräkningar.
Tänka sig, Klar med första utkastet! Jag vill börja skriva igen, men på samma gång vet jag att nu är det ingen ide när jag ska bort, och dessutom behöver jag rätt så mycket tid senare för att få upp vanan igen. För om jag inte gör skrivandet till en vana så lär jag inte idas fortsätta.
Sedan kan man ju undra om jag kommer att ha tid nu när jag följer typ femhundra bloggar, skriver & läser på twitter, facebook, blogger och äntligen börjat vara något mer aktiv på msn.
Fast egentligen tycker jag inte om msn.
Fast det är ju en helt annan historia.

Inga kommentarer: