onsdag 16 september 2009

Odd fellows och jag i tidningen

F.ö. så har jag varit med i tidningen! Norrbottenskuriren 16 September finns jag på näst sista sidan i en liten pytteartikel och en bild där jag ser ut som ett miffo. Tonje hittade artikeln, själv hade jag ingen aning om att jag skulle vara med i tidningen, haha.
Tyckte ändå att det var ganska roligt att läsa vad Odd fellows tyckte om min presentation! Hörde av Anita också (måndagen efter presentationen) att en odd fellows-medlem som hon kände tydligen hade öst beröm över mig.
Det är alltid roligt att höra att det man gör uppskattas!
Och sedan speciellt eftersom att jag hade lagt en del tid på upplägget.

Nu ska jag nog förresten skicka iväg ett mail till Boel så att jag får komma till Hedskolan och berätta om resan där också så att jag får CAS-timmar för det!

2 kommentarer:

Robert W sa...

Jag har letat på din blogg, men hittar ingen förklaring till det där med Odd Fellow. Vad gjorde du där? Höll du ett föredrag? Om vad då i så fall?

PS. Jag vägrar tro att du någonsin kan se ut som ett miffo. ;)

Angelica sa...

Det var Odd Fellows som sponsrade min usaresa så de ville att jag skulle komma dit och "redovisa" vad vi hade gjort och sådant :)