tisdag 9 mars 2010

Ett nytt skrivbord?

Innan jag for hem på lovet så sorterade jag om mitt skrivbord.
På ett lite annorlunda sätt.
Istället för att kasta och sortera om så tog jag allt som hade med scrapbooking att göra och stoppade det i en (gigantisk) låda.
Bara plockade undan alltihop.
Det var ett MYCKET svårt beslut.
Men jag får inte så mycket scrapbooking och dy.l. gjort längre och allt bara låg där.
Nu används skrivbordet istället till plugg (som det borde vara?) och jag har permanent* dockat min dator här.
Vet du vad det värsta är?
Jag får förfärligt mycket mer gjort och sparar säkert in 20% pluggtid för att jag inte behöver leta efter papprerna som jag spridit ut över hela soffan, bord och golv.
Det här borde jag ha gjort för länge sedan.


* Och då menar jag PERMANENT, den får endast flyttas om jag ska resa hem eller om jag vill titta på film. INTE på några andra villkor.

1 kommentar:

Marika sa...

Ha ha. Ja, men bättre sent än aldrig vid vissa tillfällen, och detta är ett sådant tillfälle.