lördag 16 juni 2007

Sidometer!

Jag har skaffat en sidometer istället för en ordometer eftersom det går snabbare att kolla vilken sida man är på än att grejja med ordränkaren och jag känner mig själv så jag vet att jag inte "ids" om saker inte är superenkla och går snabbt.
Har inget riktigt mål hur många sidor jag ska göra totalt så jag drog bara till med 150. Vet att jag iaf. inte vill att utkastet ska bli mer än 200 sidor långt. Jag är ändå så bra på att redigera att mitt lejon får muskler som... ja, som ett lejon! :P

Förresten så har jag skrivit en sida per dag fre-lör-sön och sedan på lovdagar, undantaget dagar när jag städar (vilket brukar ta hela dagen). Men nu när skolan har slutat vet jag inte riktigt, 5 sidor per vecka? Vill inte sätta målet för högt eftersom jag vet att jag jobbar järnet i två-tre veckor sen orkar jag inte mer och ger upp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Angelica!

Ingen dum idé med sidomätare!
Vill du ha med din blogg i Romanloppet, bland de andra maratonskrivarna?

Maila mig i så fall: johanna@multimanus.se