söndag 27 april 2008

Avancerad Logik

Här kommer, om än något sent, min plotboard. Ifall någon undar, ja det är två olika färger på postitlapparna. De tog slut så jag blev tvungen att köpa fler.
Men, iallafall, varje postit representerar ett stycke och på lappen finns en rubrik och tre spalter. De tre spalterna är C, P och AA. Characters, plot och advanced action, dvs vilka karaktärer som är med, mycket kortfattat vad som händer och sista vad som är viktigt med just den scenen. Bara genom att jag inte kommit på något att sätta som AA på vissa scener visar att de behöver tas bort och andra läggas ihop. Sedan har jag satt olika markeringar och använt presentsnöre för att binda ihop de som passar ihop. Om du inte fattar någonting, förtvivla icke. Du är inte ensam. Ingen utom jag har hittils fattat och jag har en känsla av att det så kommer förbli.

Inga kommentarer: