lördag 12 april 2008

Nu är det dags...

... för min årliga storstädning. Jag ska inte bara dammtorka och dammsuga, (vilket iof verkligen behövs) utan jag ska RENSA överallt också. Slänga skräp, lägga undan sådant jag inte använder som andra skulle kunna vilja ha, sortera så att alla saker har en plats och inte allt blir intryckt i garderoben...
Det är inte klokt egentligen hur jag hamstrar på mig grejjer som "kan komma till nytta," och om jag inte hållt på och sortera och plocka bort en gång om året hade mitt rum nog sett ut som en soptipp. Nu är det iaf. dags och det kommer att ta några dagar (läs: många dagar). Jag varnar alla som vill in i mitt rum, gå försiktigt! För när jag städar börjar jag innifrån och saker har en tendens att ligga på golv, bord och stolar ända tills jag är klar. Kanske kan jag ta några bilder på hur det ser ut. Hmm.. Typ före, under och efterbilder? *funderar* Det hade jag kunnat scrappa, jag har ju inte scrappat en LO på ett tag...

Inga kommentarer: