lördag 21 februari 2009

Lurad och utmanad

När jag väl kom till tandläkaren så upptäckte jag att han "glömt" att informera mig om att de behöver korrigera mitt bett också, så de stoppade metallformar runt mina tänder och gjorde leravtryck (jag tror att jag är uppe i fem stycken ni). Nu får jag vänta tills den 27 mars jag får rälsen... vilket känns rätt så piss, jag som förberett mig och allt. Nåja, vissa saker kan man inte ändra på.

Och över till annat, jag har fått en utmaning av Havsdjupens sal.
Utmaningen ser ut så här:

* Gå in i din mapp Mina bilder
* Välj därefter den sjätte bilden i den sjätte mappen
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den
* Invitera sex nya bloggare att vara med på utmaningen
* Länka till dem och låt dem veta att de blivit utmanade

Här är bilden jag fann:
Tja, vad finns det att säga om den? Jag tyckte att bilden var kul, så den sparades i mappen övrigt.

Jag utmanar: Line, Amanda, Elena, Frida & Robert!

2 kommentarer:

www.malinrocaahlgren.com sa...

Hej Angelica! Vad skriver du? Malin :)

Angelica sa...

Som i romanen? Romanen är ungdomsfantasy, men noveller skriver jag lite allt möjligt av...