måndag 25 maj 2009

Återkommen från URIX 2009!

Hel och ren och allt det där.
Inte. Eller, jo, nog är jag hel alltid. Men ren är jag knappast och förkyld har jag blivit. Dessutom måste jag upp halv 7 imorgon för att ta mig till min tandläkare och dra ut en tand 20 min över. Om det inte är så att jag har feber (vet ej för jag har ingen termometer) för då vill de inte dra ut min tand.

Urixrapport med bilder kmr iaf när jag är något piggare och gladare.


Och nej, Line, det gör inget att du väckte mig. Jag var ändå tvungen att ringa till mamma för att säga att jag var förkyld. Sedan somnade jag om.

3 kommentarer:

Frida sa...

vi börjar kl 14 imorgon iaf, bara svenska lektion så du vet om du är piggare

Line sa...

åh, vad bra.. nu försvann mitt dåliga samvete :D

Ingen gravid kvinna sa...

Hoppas du hade det bra på Urix! Jag är trött och blev även jag förkyld men jag känner mig lycklig och glad över att ha träffat så många fina människor på Urix.
/Anna Glas (du vet den där projektledaren? =)