måndag 4 maj 2009

Mycket svammel

Denna helg har varit ganska innehållsrik, har bl.a. tittat på Twilight, the Transporter, Nanny McPhee och V for Vendetta, kommit underfund med att en 18åring får dricka sprit i trappuppgången efter att dörrarna är låsta eller i förrådet om han/hon skulle ha lust med det (fråga inte!), blivit mosad i Mario Kart när jag hade Wiikontrollen och mosat tillbaka när jag fick den vanliga, varit till DollarStore x antal gånger, varit på läkarbesök och skaffat ännu ett bankkonto (bankkillen var jättegullig!). Och en massa annat.

Dessutom har jag köpt ett par tavlor och anteckningsböcker på DollarStore som jag tänkt att scrappa och sedan försöka sälja på tradera. Egentligen är ju inte det världens bästa affärsidé, men jag tycker ju om att scrappa så får jag bara tillbaka materialkonstnaden är det helt okej.

Mitt nya bankkonto skaffades så att jag skulle ha någon annanstans att sätta mina sparpengar så att jag kan skilja på spara-pengar och slösa. Så nu har jag två vanliga konto men bara ett med kort.

Inga kommentarer: