torsdag 28 maj 2009

Yippii-ki-yaay!

Nu har vi äntligen fått mer information om resan! Tidsplan har vi fått och lista på de som ska åka i samma buss.
Och roligt är det, speciellt som de har döpt om mig till AngeliKa. Usch! Tycker att det ser så fult ut att stava Angelica med K.
För övrigt så börjar jag bli riktigt taggad, det jag ser fram emot mest att se är nog Ground Zero, Statue of Liberty, Declaration of Independence (om ni nu kommer se den dvs. Vi kommer att vara i DC åtminstone) och så förstås, viktigast av allt, Niagara Falls!


Sedan kan vi gå över till andra ämnen och slå mig i huvudet för att jag bestämmer mig för att gå till skolan och göra prov fast jag är sjuk bara för att råka somna i soffan efter att ha tagit alvedonen och missa skiten ändå. Well done, AngeliKa!

Inga kommentarer: