söndag 12 oktober 2008

Döda någon

Jag är så galen att jag håller på att dö. Eller döda någon.
Mitt internet är lika nyckfullt som Lisas humör (ni från Gve vet förmodligen vem jag menar). RosettaStone vägrar att fungera eftersom det låg ett till fel under det som jag eliminerade för någon dag sedan. Jag har läxa jag måste göra och bla-di-dah di-dah.
Men ingen anledning att vara oroliga. Den egentliga anledningen till att jag vill strypa någon är för att jag har fått väldigt lite sömn inatt och därför har väldigt kort stubin.
Och bara för att ni nu inte ska tro att jag har mardrömmar eller något måste jag berätta att det var för att jag for till Bodforsen (tror iaf att det heter så) med två kompisar och ett antal av kompisens kompisar. De hade hyrt ett kvartershus och vi hade jättemysigt. Bakade pizza och tittade på film, spelade pingis och umgicks. Vilket är andledningen till att jag somnade runt 6-tiden och vaknade två timmar senare.

Nu när jag har skrivit av mig ska vi se om jag kan få något förnuftigt gjort.

2 kommentarer:

Robert W sa...

Det förnuftigaste vore väl att du går och lägger dig tidigt ikväll. Fast vem vill vara förnuftig? ;-)

Än så länge kan du nog klara dig även om du missar sömn ibland. Om ett antal år kan du få anledning att kontemplera över följande visdomsord: Man vet att man är medelålders när det tar längre tid att vila upp sig än vad det tog som gjorde en trött...

Angelica sa...

Tur var det att jag bor ensam så jag hade ingen att döda ;-)