tisdag 7 oktober 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad!

1. Vilken mat äter du ofta?
Kyckling kanske? Brukar lyckas lägga kyckling i lite vad som helst. Gillar att göra tomatsallad med fetaost också.

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Beror på situationen och hos vem. Är man hos en kompis hjälper jag alltid till, men vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag var på besök någon annanstans.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
På soffan med datorn i famnen eller på mitt köksbord. Helst vid köksbordet egentligen, men min stol är för liten så det blir obekvämt att sitta där för länge.

4. Köper du ofta Triss?
Har aldrig köpt en trisslott.. Tror inte ens att jag får göra det.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
När jag for på språkresa till Swansea för två år sedan. Det var första gången jag for någonstans utan mina föräldrar och jag lärde mig så himla mycket under de tre veckorna.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Jag tittar nästan bara på Ghost Whisperer och Heroes så det måste nog vara fyran. Sedan tycker jag om Stargate SG-01 också, men den går för det mesta medan jag är i skolan så den hinner jag nästan aldrig titta.

Egentligen ska man utmana 4 personer, men jag gör så att du som känner dig manad får hoppa på!

Inga kommentarer: