fredag 31 oktober 2008

Något borde skrivas...

Känner att jag borde skriva något för jag har inte gjort det sedan den tjugofjärde. Möjligtvis är det för att det tog ett par timmar att få ut en röstningsmackapär och konvertera alla banners till jpg och sådant där (Line kan nog intyga på att det tog ett tag), var lite leds på bloggen efter det.

Eftersom att det är lov har jag gjort så där lagom ingenting. Åkte till tandläkaren i fredags bara för att komma överens om att hon ska skicka mig till Luleå istället för att det blir närmre. Jag ska i alla fall ha tandställning vilket känns sådär. Petra säger att det inte är så farligt men jag är tveksam ändå. Tänk vad tjorvigt att borsta tänderna med tandställning, att behöva tänka på vad man äter osv. Dessutom så kommer jag att behöva räls både över och under.
Och så ska de dra ut två tänder bara för att det ska bli jämnt antal. Jag känner redan hur det dunkar i de stackars tänderna. Nej, de vill vara kvar där de är...
Sedan har jag klippt mig, men det blev inte så hemskt stor skillnad, blev bara av med alla hemska slitna toppar vilket det i och för sig är riktigt skönt.

Inga kommentarer: