söndag 30 november 2008

Anti-gnäll

Upptäckte just att de tre sista inläggen jag har skrivit har varit gnäll. Dåligt, dåligt. Jag ska bättra mig.
Kan börja med att påpeka att förkylningen är över, mådde faktiskt riktigt bra redan på lördag så det är ett plus.
Sedan så följer jag fortfarande mitt skrivschema, vilket är ett jätteplus. Tycker faktiskt att det blir lättare och lättare att skriva. Förr fick jag kämpa för att skriva en sida med storlek 14 (ca 300-400 ord tror jag) men nu fixar jag nästan lätt 1500 ord per "sittning" (per gång jag verkligen sitter ned och skriver, inte bara tänker att jag kanske ska göra det och öppnar dokumentet bara för att sedan överge det för internets lockelser).
Och så kan jag avsluta med att jag bakat riktigt supergoda kakor med jordnötssmör som jag toppade med jordgubbar.

Inga kommentarer: