fredag 21 november 2008

Usch och fy och blääää

Jag tycker inte om att gnälla. Eller jo visst, jag tycker om att gnälla. Men jag tycker inte om att andra ska behöva stå ut med mitt gnäll. Så därför:
VARNING!
Detta inlägg är starkt betonat inte bara av jag-hatar-hela-jävla-världen-attityden utan också gnäll. Om detta besvärar dig så kan du lämna bloggen med en gång och ingen skada skedd.

Jag hatar min rygg. Återigen på idrotten gjorde jag något jag inte skulle göra. Problemet den här gången är bara att jag inte gjorde något speciellt. Jag kände att det började knaka till (eller hur man nu ska säga, stack till?). När idrotten var klar och jag bytt om kände jag det i ryggen bara jag reste mig upp, fick nästan ta hjälp av klädkrokarna för att det inte skulle göra så ont. Sedan var jag tvungen att bära de tunga gympakläderna hem, vilket knappast gjorde underverk. Mamma tror att mina skor kanske har förvärrat det hela, men jag tror inte det för klacken är ju så liten. Sedan tycker hon att jag ska börja på till sjukgymnasten igen, fast jag vet ju från förra gången att visst fick jag mer muskler men någon direkt skillnad för ryggen gjorde det inte.
Suck, jag är så sur och trött och irriterad att jag inte ids gnälla mer. Ska lägga mig på soffan framför tvn eller läsa en bok eller något.

1 kommentar:

Anonym sa...

stackare :( jag har oxå haft ryggproblem hela livet. Detta är en pirog: http://lillakakan.files.wordpress.com/2008/02/tacopirog.jpg