måndag 22 september 2008

Allmänt gnäll no.2

I warn you. Don't get sick. Det är förmodligen det tråkigaste som finns, speciellt när man bor ensam och inte har någon att gnälla på / prata med, ingen som kan vara apsnäll och värma mjölk med violhonung i, inte många filmer att välja mellan, en tv som lever sitt eget liv osv. Det enda jag gör är praktiskt taget att ligga och önska att jag kunde dö, eller åtminstonde att förkylningen kunde göra det. Jag knarkar alvedon för fullt och har inte orkat göra riktig mat på flera dagar.
Gårdagens enda ljuspunkt blev när Line ringde och vi pratade ett tag. Hur det gick när hon ringde ett tag senare och ville ha hjälp med en internetbeställning vet jag tyvärr inte, det hade börjat bli lite sent så så jag var lite vimsig tror jag. Är inte så säker på att jag minns allt vad jag sade.
Förresten så missade jag språkval och historia och matte och svenska och.. SKOLFOTO!!!!! För att jag inte orkade gå till skolan... Blä och usch och fy för det, nu blir ju inte jag med på klassbilden...

Inga kommentarer: