söndag 7 september 2008

EFTER Inredning

Kan du tänka dig alla de här sakerna... (flyttpackning)


.... Undangömda i lådor här? Först ut är hallen...














Och här är sovalkoven.


















Stora rummet




Var inte förvånad över att lådor och småsaker inte är på samma ställe på de olika bilderna, för de är tagna vid lite olika tillfällen och allteftersom nya saker tillkommit. Jag har ingen bild på tvn än, men på skrivbordet kan ni iaf. se min laptop.
Köket och badrummet får komma senare för nu måste jag duscha innan jag går och lägger mig. Ge gärna tips på vad jag kan göra för att förbättra lägenheten. De fula gula tapeterna ska jag bli av med så fort Bodenbo ids skicka hit tapetseraren, vilket de lovade skulle ske "någon gång i höst" vilket nog betyder ungefär "tidigast till jul".

Inga kommentarer: