fredag 26 september 2008

Bu och bä

Jag hatar internet explorer. Jag älskar blogger.

Internet har för vana att upptäcka "fel" och starta om sådär en stup i kvarten. Vilket är mer än lite irriterande då man förlorar sidorna man surfade på och för leta upp dem igen. Och om man råkar skriva ett blogginlägg när explorer upptäcker detta mystiska fel har man dubbel otur, för då försvinner hela inlägget!

Inte alls. För blogger har ju börjat med automatspar medan man skriver. Hurra för det.
Nu ska jag ta och fortsätta på mitt inlägg.

3 kommentarer:

Jenny H sa...

Du har inte funderat på att använda Mozilla Firefox istället? Jag föredrar den framför Internet Explorer, mycket bättre enligt min mening... :-)
Finns t.ex. här:
http://www.mozilla-europe.org/en/firefox/

Angelica sa...

Hade faktiskt firefox för ett par år sedan och tyckte om det jättemycket. Nu när jag tänker efter har jag ingen aning varför jag inte laddade ned firefox till nya datorn.. Ja ja, nu ska jag fixa det med en gång! :D

Robert W sa...

Jag använder också Firefox, och det tycker jag fungerar jättebra.