onsdag 17 september 2008

Inlägg nummer 200

Tänkte gå in på bloggen och skriva något oväsentligt, men så såg jag att det här inlägget blir mitt tvåhundrade inlägg. Då fick jag lite prestationeångest. Mitt tvåhundrade inlägg kan ju inte innehålla något trivialt som att jag längtar till Heroes som börjar klockan nio. Ooops, nu skrev jag je det ändå! Men nu ska jag ta och försöka göra ett väldigt seriöst och djupt inlägg.

...

Äh, va fan! Djupt och seriöst får komma någon annan gång. Istället kan jag berätta att jag fick vg på franskauppgiften, vilket inte var så konstigt eftersom jag inte hade stödord utan redovisade med hela texten, Elena däremot var exemplarisk.
Jag är rädd för min bildlärare, hon är läskig och är bara på skolan typ halvtid för att hon går på rehab (nej, jag vet inte varför hon går på rehab, jag var för rädd för att fråga). Jag är hungrig som tusan men vet inte vad jag ska göra, blir kanske köttbullar och spaghetti med tomatsallad (visst heter det så? tomat, skalad gurka, fetaost, kryddor, vitlök och olja?).
Nåja, här är slutet på det tvåhundrade inlägget.

Inga kommentarer: