tisdag 27 januari 2009

Jajaja

Hade håltimme och blev leds så jag sket i bilden till förmån för psykologin. Makes sense? I alla fall,
Jag är trött.
Väldigt trött.
Trött som i inte-orka-göra-någonting-alls-trött. Trött som i att inte orka göra mat fast man är hungrig. Det är ett under att jag fixade skolan utan att uggla.
Jag är gå-och-lägga-sig-trött. Men jag lyckas inte somna. Jag måste börja skaffa mer nattsömn, det går inte att jag ska hålla på så här. Jag borde städa också för lägenheten ser nästan ut som en svinstia. Köket är, lyckligtvis, normalrent men resten, tja.. Min väska är kvar i hallen, jag har en halvfull 7up-flaska i soffan som jag inte rört på en vecka, det finns en receptbok ovanpå micron, en sportbladet som inte är min på golvet och clearstamps på hatthyllan.
Och inte att glömma, mitt försånd har flytt till nästa galax.

Förlåt mig för detta svammel, jag ska skärpa mig om några år när jag har tagit igen min sömn.

Inga kommentarer: