söndag 25 januari 2009

Sidospår på stan

Jag har alldeles för mycket saker att göra just nu. På tok på tok för mycket. Jag var till och med tvungen att nobba Lines film för att ägna kvällen (lördagskvällen!) åt att göra måste-saker. Egentligen hade jag nog inte behövt göra så, men jag hade ju tillbringat dagen med Line redan med att gå på stan (några snygga kap fick jag allt!), sjunga singstar, titta på Erick with no K's videor på youtube, intervjua pappa om gruvan bland annat.
Och nu när jag räknat upp det där kan jag inte annat än tänka hur tråkigt det här inlägget måste vara. Själv är jag inte så intresserad i att läsa "först gjorde jag det sedan det sedan det och sedan allra sist gjorde jag så," men ändå skrivet jag så själv ibland? Är inte det en motsägelse?

Nä, vet ni vad, nu räcker det! Inga mer sidospår, meningen vad ju att jag skulle berätta hur mycket jag har att göra. Och nu när det är skrivet ska jag gå tillbaka och göra det också.
Förhoppningsvis.

Inga kommentarer: